søndag 4. mai 2008

UKENS KVINNE UKE 18: ELLEN EGGEBØ




Etter og ha holt våre lesere på pinebenken lengst mulig måtte vi jo ha en ukens kvinne i uke 18 også. Denne uken falt valget på Ellen. Skal gi noen stikkord for nettopp at valget falt på henne og hvorfor du absulutt bør sjekkeopp denne dama:

Husmor: Vi i fadost har då sett Ellen i aksjon og kan herved bekrefte at Ellen er den perfekte husmor :) Ho kan vaske og spyle talerkener, tørke spy og rydde rom, ha hobby gruppe og drikke kaffe eller som vi ville kalt det "Hobby gruppe"/ Sladre gruppe....
Og denne husmora har heller ikkje gått upåakta hen i fadost redaksjonen. skal komme med nokre sitat av min kjære med redaktør: Ellen hadde lurt meg!, Æg ska sjekka hu opp når æg kjæme te Oslo...... Ellen ryge med ein gong ho kjæme til Oslo.....
Så vidt vi i Fadost har fått med oss har ho ikkje røge ennå så kansje du skulle ha hatt en 17.mai date Svend?

Ellen e tøff/ steinhard berre sjekk her dette fant jeg på Dagsavisen.....

Går hjem fra byen

– Jeg tenker at sånt ikke kommer til å skje meg men holder meg likevel unna sidegater og mørke strøk sier 24 år gamle Ellen Eggebø.

Hun liker godt å gå i Oslo sentrum alene om kvelden.

Ellen er altså ikke redd for å treffe mannen i sitt liv, hun går til og med langs Oslos mørke gater i håp om å treffe den rette... De kan vel kalles å gå med livet som innsats for å finne en mann......

Ellen har også eit svært så kjærlig forhold til mus brune mus og hun syntes det var svært trist da Rasmus døde for litt siden. Ellen sier til fadost med spørrende øyner: "Er der en ny Rasmus der ute?
Vi i Fadost sliter litt med og finne en Rasmus til deg men vi håper at ett innlegg på sida vår kan hjelpe deg med og finne den rette....




Så gutter om dere er interisert i en dame med dobbelt sengesett og dobbelt sengeteppe samt en kvinne som kan spyle talerkener og sjarmere deg med den frekke Finnøy dialekten er det bare og begynne datingen før Svend kommer :)


Som dere ser av bildet er Ellen svært klar for barn!!! Mange BARN!!STÅ PÅ!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Er det lov å komme med et bud her også??????????

Anonym sa...

alltid muligheter for det!!! Bare start budrunden vi vil bringe dere sammen ;)

Anonym sa...

12300 kroner. Men da vil eg ha 5 års garanti?

Anonym sa...

de kan vi ikkje love.... og det e heller ikkje retur rett...

Anonym sa...

OH NO!!!! Ka e d e har gått glipp av!!!! Hjølpe meg!! MEn får vel sei TAKK då for kontaktannonsen..ikkje verst at dåkk engasjere dåkk sånn;) MEn eg må jo få sei at eg e MEGET misfornøyd me budet!! E d MULIG!? Åsså glømte dåkk den viktige detaljen at sengetøyet og sengeteppet har røde hjerter!! Men har dåkk peiling på kor d e?! Eg har kje sitt snurten av d?! Å d e jo tross alt ett halvt år si eg vant d.. Åsså kom d vel kje så tydelig fram at d e kje alltid eg e liga blide i den der "tørke-opp-spy"-situasjonen..hehe..;) MEn dåkk e nå ein herlige gjeng! Stå på!