søndag 4. mai 2008

EIN GLEDENS DAG I ÅLESUND!!

Det er med glede og ei viss vemod eg skriv dette innlegget!!!!
Vår broder Eivind har falt for amors piler......

Men vi kan komme med Fadost største og mest gledelige nyheit sidan oppstarten!!!

Eivind har kuppa ei fantastisk dame!!!!!!!!


Eivind og Lene
(Dama til Sagen til høgre)



Blomster er gule, fiolar er blå,
dokke e så søte og Svinet likeså.

HYLL HYLL EIVIND

Koser fra Svinet og skammbuaren din ( me kjeme etter.... om vi ikkje klare å få til like masse som deg)

Gratulasjoner motas med takk!!! Eivind direkte 92085791 eller som kommentar...

3 kommentarer:

Brødrene sa...

Hyll hyll te Lene så he klart å hykka go gutten okka... håbe dette kan riva han laus i frå bibiloteke på skulen i meir kristelige tie:)

Kyss å Klem
Svine

Arne Martin Bjørneset sa...

klokken 01.36 kom mld tikkene inn på mob SjEKK BLOGGEN MIN... jaja gjord det og der står det at Unge lovende Helgøy gutten har Kapra Pene lene.. OG at Nok en av NlM sin fine Ungdom. I vårens Blomstrings tid har Forlatt Ungkarenes Jakt åkrer og satt seg på Amors hesten... og satt seg på den og rir ned i solnedgangen... i ålesund.... så eg stiller meg i gratulasjonsrekken og sier her har gutten overgått seg sjølv og gjort et varp... og eg Sier bare HYLL HYLL EIVIND... KLEMMER FRA BUSSJÅFØREN
Tillegs spm... hva kommer til å skje nå med studiene.... når du endlig har klart å rive deg bort fra bibloteket....???? Hvor traff du ho henne?? for du har jo sitte på høgskolen for mesteparten av tida var det 7 himmel?? du traff ho??? hehe Nok en gang HYLL HYLL Her har du levert BIG TIME..

Anonym sa...

AMEN!!!!!!!!!!