fredag 16. oktober 2009

Vil nokon ha denne karen??




Vi i fadost redaksjonen har begynt og oppfylle årets mål! Vi har kun ett problem!!



(Sjå bildet over)






Søt mann med frekke legger!






Hei jeg heter Svend og er 28 år!






Jeg er veldig snill, omtenksom og glad i barn.



Samtidig så liker jeg å bruke tid sammen med deg....



Gjerne på turer i skog og mark, men en skitur er heller ikke å kimse av...



Jeg jobber til daglig på en Videregående skole, har fast inntekt og stasjonsvogn 2 stk.



Så her står en og bare venter på deg!


Som du ser av bildene er jeg en god jeger og nå jakter jeg på deg! For jeg er på jakt etter den rette!


Du må være:


Flyttbar, kristen og glad i barn....


Skriv gjerne til meg



-Svend-
























5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha;););)e det ingen som vil ha dæ?!hm..

Kristin sa...

Gratulerer med kjæreste, Anders Egil! =)

Anonym sa...

Anders - ka finne du på? og det før min sønn. Hm.... gratulera, håpe eg får helsa på hu. "mor"

PS: lykke t m "jakta" Sven, heie på deg:)

Odd sa...

https://www.questback.com/indremisjonsforbundet/sk22pluss2009/

;)

Ingrids sa...

He du fått napp Svend?
http://www.vestborg.no/images/stories/inger/juleavslutning/img_8052_jorgen_vik.jpg